Якщо ви не хочете вилетіти з компанії відразу ж після випробувального терміну (або попрацювавши на новому місці місяці два–три), то ні в якому разі не дозволяйте собі деякі витівки. hqwalls.com.ua поспілкувався з HR-експертами і з’ясував, чому, наприклад, одного співробітника, який працює так собі, цінує начальство, а справжнього професіонала керівництво часом недолюблює. Розбираємося, чому так відбувається і які речі не варто робити, щоб завжди перебувати в любимчиках у шефа.8 типичных ошибок, которые вам не простят работодатели

Зневажливе ставлення до роботи

Якщо ви працюєте так, наче ваші обов’язки (а разом з тим і компанія, і саме керівництво) вам набридли до такої міри, що у вас немає бажання що-небудь робити, тоді не дивуйтеся, що начальство візьме до уваги вашу нелюбов і, будьте впевнені, відповість вам взаємністю. Тому не варто постійно нити і твердити, що робота вам набридла, інакше тим самим ви реально станете першим кандидатом на виліт — часто навіть без додаткових бонусів або вихідної допомоги. Експерти нагадують, що як тільки ви відчули, що перегоріли, починайте підшукувати собі нове місце. Але ні в якому разі не демонструйте неприкриту ненависть до того, чим ви займаєтеся на даний момент.

Дратівливість і зарозумілість

Ще одна помилка, яку роблять багато співробітників, — дуже зарозуміла поведінка і зневажливе ставлення до своїх колег. Не варто забувати, що в будь-якій компанії (навіть самої великої й успішної) часто трапляються непорозуміння і конфлікти, але це не означає, що в цій непростій ситуації вам слід показувати свої не найкращі сторони. Повірте, що неприємні моменти вщухнуть, а з цими людьми вам ще працювати (якщо, звичайно, ви не покажете себе у всій красі і не потрапите в немилість до керівництва). Вискочок і «королівських осіб» теж не шанують в колективі, тому постарайтеся свої замашки (і недоречні манери) залишити за порогами офісу.

Перебільшення і хвастощі

Навіть якщо ваша прапрабабуся залишила вам у спадок фамільне кільце з вельми значним діамантом, то не здумайте хвалитися цим перед колегами або всі свої розмови зводити до того, що ви в поодинці досягли небувалих висот (хоча насправді в свій час вам допомогли батьки поступити в інститут, бабуся — накопичити на квартиру, а молодий чоловік дуже вчасно порекомендував вас на високу посаду). Просто не варто випинати своє «я» і всякий раз підкреслювати свою перевагу (навіть якщо у вас дійсно немає матеріальних проблем і на роботу ви приїжджаєте виключно тому, що вам нудно сидіти вдома).

8 типичных ошибок, которые вам не простят работодатели

Оптимізм, що б’є через край

Надто позитивні і веселі люди дратують не менше, ніж ті що воліють, щоб їх взагалі не чіпали. Не варто, наприклад, розціловувати всіх колег і кричати їм вже з порогу, як же вам пощастило з ними працювати, не треба вішатися на шию босові кожен раз, як тільки зарплата впала вам на картку. Можливо, ви дійсно звикли бурхливо виражати свою радість, однак серед інших співробітників і начальства ви заробите репутацію неврівноваженої людини, від якої варто триматися подалі.

Подробиці особистого життя і плітки

Цей пункт варто запам’ятати раз і назавжди. Ні в якому разі не обговорюйте своє особисте життя (хоча яке би бурхливе воно не було) в колективі, не розпускайте плітки в офісі і не беріть участь в інтригах та змовах. Повірте, це для вашої ж користі! І якщо вас не звільнять одразу, то бойкот вам оголосять, тому не випробовуйте терпіння колег (і керівництва) на міцність і просто постарайтеся дотримуватися ділової етики.

«Похід» по головах

Не варто йти по головах у спробах швидше просунутися по кар’єрних сходах, вважають фахівці. По-перше, така поведінка не залишиться непоміченою як у керівництва, так і в інших працівників, а по-друге, подібна витівка може бути сприйнята як той факт, що вам нічого не коштуватиме переметнутися на бік конкурентів, якщо вони запропонують вам трохи більший гонорар. Тому намагайтеся не підставляти своїх колег і заробляти очки винятково завдяки своїм професійним якостям.

8 типичных ошибок, которые вам не простят работодатели

Привласнення чужих ідей

Якщо, звичайно, вас не турбує, що подумають про вас колеги і як сприйме керівництво крадіжку чужих ідей, то можете пропустити цей пункт. Тільки потім не дивуйтеся, чому вам оперативно почнуть шукати заміну та надавати такі рекомендації, що ні в одну успішну компанію вас точно не візьмуть. Тому якщо ви розумієте, що більше не можете нічого накреативити для даної організації, тоді або задумайтеся про зміну діяльності, або попросіть свого начальника перевести вас в інший відділ, де ви зможете повністю розкрити свої таланти і здібності.

Закатування істерик

Експерти нагадують, що ляскання дверима, так само як і спалення мостів, ні до чого хорошого вас не доведе і вже точно не змусить ваше керівництво подумати над тим, якого цінного співробітника вони втратили. Навпаки, ваше начальство зітхне з полегшенням, що від них пішла людина, не здатна на конструктивний діалог і адекватну оцінку ситуації. До того ж такою поведінкою ви підставите своїх колег — їм доведеться взяти на себе додаткові обов’язки (без виплати додаткових бонусів), поки вам не знайдуть гідну заміну.


Напишіть відгук

%d блогерам подобається це: