А яке морозиво любите ви?

Морозиво — це дивовижні ласощі які допомагають перенести спеку і тішать смаком. Однак сьогодні на прилавках можна знайти неякісну продукцію. Як розібратися, яке морозиво гідне уваги, а яке – ні?

А какое мороженое любите вы?Звичайно ж, дивлячись на упаковку, важко сказати, наскільки хороший продукт в ній. Відмовитися від покупки варто напевно, якщо ласощі пом’яті. Купуючи морозиво, необхідно розпакувати його і гарненько розглянути. Глазурований продукт повинен бути рівномірно покритий шоколадом, не мати вад у вигляді сколів і тріщин. Якщо на глазурі є білий наліт, це може говорити про наявність рослинних жирів у складі, або ж про те, що була порушена технологія приготування. Наявність води на поверхні морозива – вірний знак, що його неправильно зберігали. Якщо ласощі швидко тануть при кімнатній температурі, отже, у них міститься багато води.

А чи знаєте ви, що можна визначити деякі риси характеру людини, якщо дізнатися, яке морозиво він любить? Любопитне дослідження провели психологи разом з компанією Баскін-Робінс. Вивчивши смаки і характер людей віком 18-65 років, вчені прийшли до висновків:

  • фісташкові ласощі обирають творчі люди, що тяжіють до мистецтва і володіють нестандартним виглядом мислення.
  • морозиво з шоколадною крихтою воліють ділові особистості, яким притаманна щедрість;
  • холодну страву з полуничним смаком їдять терплячі, надійні і віддані люди, за характером інтроверти;
  • А какое мороженое любите вы?шоколадним морозивом полюбляють ласувати темпераментні й чарівні особистості, товариські і довірливі, але які вміють знайти вихід з будь-якого положення;
  • ванільне ласощі вибирають ідеалісти з романтичними рисами характеру, які вірять в казки, легко вселяються і імпульсивні.

Ті ж, хто любить різне морозиво, на думку вчених, володіють сукупністю описаних вище рис.

Що ж, ловіть теплі деньки і підглядайте за тими, хто вам цікавий – улюблене морозиво розповість про риси характеру обранця. До речі, а яке морозиво любите ви?

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:

Добавить комментарий