Молодшому синові принца Вільяма і Кейт Міддлтон всього 1 рік, але він вже вважається впливовою персоною у світі дитячої моди: одяг, в якій помічений Луї розкуповується за лічені години.
Це чудово проілюстрував недавній приклад з синьою кофтиною від Trotters, в якій принц Луї був сфотографований на честь свого 1-го дня народження.
В честь дня народження свого молодшого сина герцог і герцогиня Кембриджські опублікували 3 нові фотографії, зроблені Кейт Міддлтон.
Синій светр із зображенням собачки настільки сподобався шанувальникам королівської сім’ї, що буквально за кілька годин були розкуплені всі розміри цієї моделі.
Більш того, ціна цієї милою речі в інтернет-магазинах і на eBay відразу зросла в кілька разів. Ще б! Адже у светра з’явилася нова назва: «Светр, в якому принц Луї фотографувався на свій 1-й день народження».
«Ефект Кейт Міддлтон» спрацьовує кожного разу, коли хтось з її 3 дітей з’являється перед камерами. Тому герцогиня Кембриджська ретельно вибирає одяг для своїх малюків. За чутками, вона керується наступними правилами:
- весь одяг принців і принцес повинен бути класичного стилю;
- більшість речей належать британським брендам і зроблені у Великобританії;
- молодші діти доношують за старшими одяг і взуття.
Це потрібно не тільки для того, щоб з дитинства у спадкоємців британського престолу був хороший смак до одягу, але і для розвитку британської економіки, оскільки купівля одягу, як у членів королівської сім’ї, приносить істотний доход її виробникам.