Накрутка підписників на YouTube: поради, правила та санкції за порушення

Накрутка підписників ютубБудь-яка накрутка – це спроба обійти систему. Рекламні та медійні сервіси, зокрема YouTube, суворо стежать за поведінкою користувачів і всіляко наказують тих, хто намагається обдурити машину. Але в деяких випадках накрутка передплатників — виправдана дія. У цій статті ми розкажемо, як грамотно збільшити кількість підписників Ютуба та не потрапити під санкції системи.

Що таке накрутка підписників на YouTube і навіщо вона потрібна

Накрутка підписників — штучний спосіб швидкого збільшення числа підписників, як правило, за допомогою спеціалізованих сервісів та програм. До речі, взаємні підписки з іншими влогерами та прохання друзів підписатися — це також накрутка.

Будь-які різкі стрибки показників алгоритми розпізнають як накрутку. Припустимо, якщо було 10 підписників на каналі, за 1 день стало 200, а протягом тижня набралося кілька тисяч. Насправді при природному зростанні динаміка показників плавна — і позитивна, і негативна.

Взагалі, накрутка — це заборонений прийом на YouTube, і власників майданчикі сервіс чітко про це повідомляе:

На практиці надто складно просувати канали, особливо на самому початку — коли контент, хай у невеликій кількості, вже є, але люди про нього не знають. А якщо на каналі 0 підписників — то і, швидше за все, ніколи не дізнаються

Є дві основні причини, через які накрутка необхідна.

  1. Показати канал з кращого боку
    • Канал на якому е живі підписники Ютуб виглядає свідомо цікавішим, якіснішим для глядачів. Людина схильніша натиснути кнопку «Підписатися», якщо бачить, що це нібито зробили вже тисячі інших людей.
  2. Піднятися у пошуку Ютуб
    • Тут працює пряма залежність: чим більше у вас підписників, то краще ранжується канал.

Обидві причини особливо актуальні, коли у вас новий, поки що непопулярний канал з контентом, і його потрібно розкрутити. Як це зробити, розглянемо далі, а поки що розберемо, з якими небезпеками можна зіткнутися при накрутці і як їх уникнути.

Ризики при накрутці підписників

Найсерйозніший ризик – блокування каналу. У якому порядку Ютуб застосовує свої обмеження та санкції при незаконному просуванні?

Санкції

Безпідставно та передчасно YouTube нічого не блокує. Все відбувається послідовно:

  1. Користувач отримує повідомлення про порушення правил.
  2. Якщо він порушує їх знову, майданчику роблять попередження і на тиждень накладають обмеження: не можна заливати нові відеоролики, створювати плейлисти та робити з ними будь-які дії.
  3. Якщо протягом 90 днів після першого попередження користувач знову порушує правила, то отримує друге попередження з тими ж обмеженнями вже на 2 тижні.
  4. Якщо протягом 90 днів після другого попередження знову порушили – канал видаляють безповоротно.

Якщо людина хоч раз порушила правила, у тому числі використала накрутку, її профіль потрапляє в зону підвищеного контролю. Імовірність, що порушення зійдуть із рук практично нульова.

У той же час, якщо власник каналу вважає, що його заблокували помилково, він має право оскаржити бан.

Інші недоліки накрутки

  • По-перше, алгоритм безперервно відстежує поведінку всіх користувачів і виявляє профілі, які збирають неможливо багато підписок за короткий час. Без уваги не залишаться будь-які дії, що нагадують не людину, а ботів. Історії з накруткою можуть випливти, якщо ютуб надумає перевірити статистику каналу, не важливо, було це місяць чи кілька років тому. Незалежно від давності може надіслати повідомлення про порушення або попередження.
  • По-друге, коли людина видаляє канал із підписок, а власник заплатив за користування сервісом для накрутки — ці гроші відлітають у трубу. Спойлер: “живі” підписники, яких можна накрутити за допомогою сервісів – це не справжні користувачі. Як правило, це тимчасові сторінки, де є пара записів, фото, мінімум інформації про людину.
  • По-третє, як і за інші порушення, за накрутку підписників Ютуб знижує позиції відео у видачі та не показує їх у блоці рекомендацій.
  • По-четверте, ютуб припиняє монетизувати канал, якщо виявляє на ньому накрутку. На перший погляд, накрутка крок до можливості заробляти гроші на контенті. Щоб рекламодавці могли купувати у користувача рекламу, потрібно виконати умову: набрати щонайменше 1 000 підписників та 4 000 годин переглядів на рік. Спроба скористатися накрутками під час монетизації — найстрашніший гріх, який Ютуб навряд чи простить: блокування тут не уникнути. Справа в тому, що майданчик обіцяє рекламодавцям дохід, але в результаті накрутки виходять недійсні покази реклами – конверсія 0, а гроші знімаються, і такі покази відеохостинг змушений компенсувати рекламодавцю.

Накрутка – це порушення принципів майданчика, який прагне поширювати лише якісний контент, що подобається глядачам. Однак у виняткових випадках, коли алгоритми ще не бачать якісні відеоролики, накрутити базу підписників — виправдана тактика. Головне — не намагатись на цьому методі заробити.

Як грамотно накручувати підписників

  1. Регулярно завантажуйте нові відео
    • Підписуються на порожні канали, на яких практично нема чого дивитися, тільки боти. Якщо підписників непропорційно багато порівняно з кількістю відео та плейлистів — це привід для підозри у накрутці.
  2. Починайте з «справжніх» підписників
    • Щоб штучна накрутка виглядала у статистиці як природний стрибок, не починайте нею користуватися, доки на каналі немає хоча б 10-20 реальних підписок. До речі, за цим показником можна прогнозувати, яке зростання бази алгоритми швидше сприйматимуть як органічний. Крім того, якщо використовувати тільки накрутку, зробити висновок, наскільки ваші ролики цікаві для людини, складно.
  3. Витримуйте оптимальну швидкість розширення та реакцій
    • Щоб не викликати підозр, потрібно дотримуватися здорового глузду. Очевидно, якщо канал новий, підписок не може прибувати сотнями і тисячами — таке можливе лише при штучному просуванні. Природний приріст – це приблизно 30-50 осіб на день. Якщо ви вже себе зарекомендували, плюс 100-200 нових підписників на день цілком розумно.
  4. Перевіряйте геодані фоловерів
    • Перегляди з-за кордону — швидше виняток, ніж правило, якщо відео українською мовою. Якщо їх багато, це може викликати підозру в системи відеохостингу.
  5. Пропорційно накручуйте реакції
    • Самі собою підписники нічого не дають, якщо вони не проявляють активності або проявляють, але дуже мало. Якщо підпиники є, а реакцій немає, для ютуба це сигнал про те, що підписалися вони не самі. Перегляди потрібні обов’язково, щоби створити атмосферу активності «живих» підписників на каналі. Лайки бажано, щоб дати алгоритмам сигнал про те, що у вас цікавий і корисний контент, що він не залишає байдужим. Приблизні цифри – на одного підпиника – приблизно 5–10 переглядів, а на один лайк – 20–60 переглядів.

Увага! Не допускайте, щоб кількість переглядів перевищувала кількість підписників. Робот це може сприймати так: ваші ролики дивляться, але вони не викликають відгуку, в результаті людина не підписується.

Сама по собі накрутка підписників марна, якщо нічого не робити з реакціями — коментарями, лайками, переглядами. Логічно разом із підписокниками накручувати і реакції, щоб розширення каналу виглядало природним для алгоритмів системи.

Способи накрутки підписників на Ютуб

Платні послуги

Якщо потрібно поповнити базу підписників за короткий час, хай навіть за гроші, платна накрутка – оптимальний варіант. Слід вибирати перевірині сервіси! Такий метод дає гарантію, що «накручені» підписики не відпишуться протягом певного часу, наприклад протягом 1 місяця.

Ціна платних сервісів залежить від наступних факторів:

  • наскільки швидко власник каналу отримує фоловерів;
  • скільки фоловерів він отримує;
  • кого серед них більше – «живих» акаунтів чи ботів.

Приклад платного сервісу – Рilum24.com. У нього відносно висока оцінка, хороші відгуки і є можливість налаштування націлювання з географії.

Безкоштовні сервіси

Якщо ваше завдання поповнити базу підписників, і ви сильно не обмежені за часом, можна спробувати накрутку підписників Ютуб безкоштовно. Будьте готові, що це довше, ніж при платній накрутці, і вимагатиме виконання завдань.

Перший тип безкоштовних сервісів накрутки – біржі взаємопіару. Там можна знайти інших легерів, які теж у пошуку нових підписників та виконати прості завдання: обмінятися взаємними лайками, коментарями та підписатися один на одного.

Другий тип — сервіси, які пропонують виконати завдання, щоб заробити бали на накрутку. За таким принципом працює, наприклад, Ytuber – сервіс, заточений саме під специфіку YouTube та накрутку його показників: переглядів, коментарів, відповідей на коментарі та лайків коментарів тощо.

Але слід зазначити, на штучних методах просування далеко не виїхати, а якщо ви хочете монетизувати контент, краще від них взагалі відмовитися. Щоб отримати довгостроковий ефект та можливість заробляти гроші від просування, по-перше, застосовуйте білі методи просування — YouTube тільки за, по-друге, виділіть час на роботу з каналом замість виконання завдань.

Білі методи залучення підписників на YouTube

  1. Використовуйте всі можливі джерела трафіку
    • Сюди підійде все: блог, особистий сайт, спільнота та профіль у соцмережах. Потрібно лише залишити посилання на канал або на найпопулярніше відео — і якщо вони зацікавлять друзів та підписників, вірусний ефект не забариться. Важлива умова цього методу – щоб блог, сайт та спільноти мали трафік.
  2. Взаємодійте з блогерами суміжних тематик
    • Взаємопіар — тобто взаємна реклама каналів та подальший обмін підписокниками. Для цього потрібно знайти влогера з приблизно такою самою популярністю, щоб для нього безкоштовний обмін теж був вигідним.
  3. Проявляйте активність
    • Мало просто знімати контент, важливо підтримувати зв’язок із підписниками. Найпопулярніші методи – це: стрім на Ютуб — вони не вимагають професійної зйомки і створюють атмосферу дружнього спілкування з живою людиною, тому подобаються багатьом людям; коментарі під відео схожих тематик — ще один безкоштовний спосіб зацікавити аудиторію, тобто ваших потенційних підписників.
  4. Реклама
    • Почати можна і з реклами, а потім перейти на інші методи.

Як ще залучати підписників?

Будь-який відеоконтент створюють із розрахунком на те, щоб приваблювати глядачів гарною картинкою. Якщо людина отримує естетичну насолоду від відео, вона його дивиться, тому не забувайте про візуально красиве і грамотне оформлення профілю.

Крім красивої картинки, важливий текст — заголовки, описи. Перш ніж витрачати час на ролик, люди хочуть переконатися, що це буде недаремно, тому використовуйте привабливі та релевантні заголовки.

Оформіть головну сторінку каналу. З цієї сторінки починається знайомство підписника з вами. Часто відбувається так: людина бачить відео у рекомендованих, дивиться і, якщо сподобається, переходить на сторінку каналу та підписується чи не підписується. Щоб мотивувати на підписку, додайте:

  • картинку у шапку сторінки;
  • детальний опис, за яким людина запам’ятає вас і відразу зрозуміє, що тут, цікаво це чи ні;
  • заклик підписатися.

Грамотно оформіть відео, щоб воно набирало живі перегляди та лайки:

  • поставте на заставку спеціальне зображення із текстом-тизером, а не випадковий кадр. Не зловживайте клікбейтом;
  • додайте теги за тематикою відео, щоб позначити алгоритм, за якими запитами показувати його у видачі — вони з’являться під роликом;
  • додайте суміжні ключі, щоб підказати алгоритму, за якими ще тематиками можна виводити відео в рекомендації;
  • придумайте для ролика назву, яка включатиме ключ;
  • додайте докладний опис та таймкод, які допоможуть з навігацією по відео.

Розвивайте канал! Завдання влогера – залучати справжніх живих людей якісним контентом. Для цього регулярно випускайте нові відео, працюйте з аудиторією — відповідайте на запитання в коментарях, прислухайтеся до побажань та записуйте відео з відповідями на її запитання та теми на її запити.

Щоб YouTube-канал став популярним, у вас має бути чіткий план тем і регулярність. Пам’ятайте, у вас тисячі конкурентів за екранний час людини, і чим серйозніше ви підійде до наповнення каналу, тим лояльнішим буде до вас ваш глядач.

Рейтинг
( 2 оценки, среднее 5 из 5 )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: