Для чого потрібно SEO просування

SEO оптимізація охоплює комплекс дій, спрямованих на розвиток та просування інтернет-проекту серед користувачів за різними запитами. Ця оптимізація також враховує постійно мінливі вимоги найбільших пошукових систем. Головною метою SEO просування є покращення позицій сайту у пошуковій видачі. Значимість SEO оптимізації обумовлена ​​тим, що майже 95% трафіку за комерційними запитами надходять зі сторінок першого пошукового запиту. З них 70% є першими трьома позиціями пошукової видачі. Потрапляння в топ пошукової видачі часто призводить до збільшення кількості відвідувань, що, своєю чергою, збільшує кількість продажів.Для чого потрібно SEO просування

Чому SEO просування настільки важливо

Після того, як ви розумієте, для чого потрібна пошукова оптимізація (SEO) для просування сайту, важливо усвідомити її значущість. Без SEO будь-який веб-сайт – це об’єкт, який не приноситиме користі його власнику. Створення сайту – це лише початок процесу.

Якщо ви бажаєте, щоб ваш сайт приносив стабільний дохід, вам потрібно налаштувати залучення цільових відвідувачів, які в майбутньому можуть стати вашими потенційними клієнтами. Це можна зробити як власноруч, так і замовити послугу в спеціалізованих компаніях, таких як proseo.kiev.ua. SEO просування дозволяє розраховувати на кілька важливих переваг:

  • Збільшення трафіку. Незважаючи на те, що соціальні мережі стають все більш популярними, пошукові системи залишаються лідерами в залученні трафіку. Дослідження показують, що близько 30% клієнтів інтернет-магазинів знаходяться завдяки провідним пошуковим системам, а для контентних сайтів ця цифра ще вища.
  • Поліпшення показників користувача. Пошукові системи прагнуть забезпечити максимально точну та інформативну відповідь на запит користувача. Тому завданням SEO-фахівця є створення максимально зручного та інформативного ресурсу зі зрозумілою структурою, яка зручна і для користувачів, і для пошукових роботів. Чим більше корисної та інформативної інформації на сайті, тим вищі шанси опинитися в топі пошукової видачі.

Зовнішня та внутрішня оптимізація

Після визначення мети СЕО просування сайту варто обговорити методи оптимізації, які можуть бути внутрішніми та зовнішніми.

Зовнішня оптимізація сайту полягає у створенні якісної маси посилань. Кількість джерел більше не відіграє такої ролі, як раніше. Тепер пошукові роботи проводять всебічний аналіз посилань і швидко виявляють неприродну закупівлю посилань. Тому при використанні зовнішньої оптимізації варто дотримуватись лише тих методів, які відповідають вимогам пошукових систем:

  • Розміщення цікавих матеріалів з посиланнями на сайт, що просувається на сторонніх ресурсах.
  • Реєстрація в інтернет-каталогах.
  • Участь у соціальних мережах, блогах та на форумах.

Близько 80% роботи над інтернет-проектом пов’язано із внутрішньою оптимізацією, яка має найбільший вплив на ранжування. Вона включає наступні етапи:

  • Збір семантичного ядра, тобто підбір запитів, які будуть використовуватись для просування проекту у пошукових системах.
  • Наповнення сайту контентом, таким як якісні тематичні статті, опис товарів та відеоконтент.
  • Оптимізація контенту під вибрані пошукові запити, але з огляду на те, що матеріали мають бути написані для користувачів, а не для роботів.
  • Поліпшення структури сайту та налаштування різних технічних параметрів, включаючи robots. txt, карту сайту та редиректи. Також необхідно виправити помилки в коді, видалити биті посилання та сторінки, що дублюються.
  • Поліпшення юзабіліті, включаючи покращення навігації, підвищення зручності використання сайту, прискорення завантаження сторінок та створення мобільної версії ресурсу.

Слід пам’ятати, що алгоритми пошукових систем постійно удосконалюються, тому роботи з внутрішньої оптимізації повинні проводитися постійно, щоб сайт відповідав усім вимогам пошукових систем та мав можливість потрапити до топ видачі.

Переваги СЕО оптимізації перед контекстною рекламою

Часто у власників сайтів виникає питання: чому SEO краще за контекстну рекламу?

  1. По-перше, SEO забезпечує природне зростання обсягу трафіку, і цей показник не впливає на розмір бюджету.
  2. По-друге, користувачі більше довіряють сайтам з органічної видачі, ніж оплаченій рекламі, яку багато користувачів обходять стороною.
  3. По-третє, інвестування в SEO оптимізацію дозволяє розраховувати на довгостроковий ефект, тому що потрапляння до топ пошукової видачі дає можливість отримувати плоди навіть після припинення робіт з просування.
  4. Ще один плюс полягає у можливості залучення цільового трафіку.

Оптимальний варіант просування сайту – це поєднання SEO та контекстної реклами. Якщо ж доводиться вибирати між ними, то власникам сайтів вигідніше віддавати перевагу SEO просуванню, тому що цей інструмент є доступнішим і ефективнішим, хоча й має відкладений ефект.

Насамкінець, слід зазначити, що SEO-оптимізація має великий потенціал у комерційному плані. Правильний вибір стратегії просування дозволяє розраховувати на поступове збільшення комерційного трафіку. Однак необхідно розуміти, що SEO не принесе швидких результатів і його ефективність можна оцінити лише через 4-6 місяців після початку роботи.

Рейтинг
( 1 оценка, среднее 5 из 5 )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:

Добавить комментарий