Метод леди: 6 простых советов для интеллигентного увольнения

Навіть ви точно вирішили залишити стіни рідної офісу і відправитися у вільне плавання, постарайтеся не діяти зопалу і не грюкати дверима від надлишку тих емоцій, які вас оточують. Адже життя дуже непередбачуване і ніколи не знаєш, де (і за яких обставин) вам доведеться зіткнутися з людьми, з якими ви раніше працювали в одній організації. hqwalls.com.ua поспілкувався з HR-експертами і з’ясував, як можна звільнитися «інтелігентно», не настроївши проти себе керівництво і більшу частину співробітників.

Не починайте скандали і не влаштовуйте «бунт на кораблі»

Хотілося б вам цього чи ні, але за законодавством ви зобов’язані відпрацювати два тижні і виконати свої поточні справи, або передати всі новому співробітнику (якщо його встигнуть знайти за цей час). Тому марно сваритися, сперечатися або демонструвати своє ставлення – це не вплине на ситуацію і виставить вас не в найвигіднішому світлі. Адже ніхто не просить вас «навчати» або передавати свій безцінний досвід новій людині, але хоча б ввести його в курс справи і коротко розповісти, чим в першу чергу йому потрібно буде зайнятися, вам належить. Тож будьте мудрими і терплячими – тільки ні в якому разі не влаштовуйте майстер-клас вже після того, як підете або, що ще гірше, не робіть за людину його роботу лише тому, що він ще не адаптувався. Ввічливо, але твердо, нагадайте йому, що ви розповіли йому про всіх важливих моментах і тепер не приймаєте жодної участі в справах компанії.

Не ведіться на провокації

Яким би важким не був для вас останній період перебування на робочому місці, постарайтеся не вестися на провокації і дотримувати правила поведінки і дрес-код, прийнятий в даній організації. Іншими словами, знаючи, що ви все одно йдете через N-е кількість днів, не варто з’являтися в офісі в піжамі або спортивному костюмі і в капцях на босу ногу. Проявіть повагу до іншим колегам – адже вони не винні в тому, що ви прийняли рішення звільнитися і тепер всіляко намагаєтеся продемонструвати свою незалежність. І навіть якщо хтось навмисно буде вас зачіпати, просто не відповідайте агресією або образою, нагадайте собі, що термін відпрацювання скоро закінчиться і ви будете вільні робити все, що вважаєте за потрібне.

Метод леди: 6 простых советов для интеллигентного увольнения

Не забувайте висловити подяку керівництву і своїм колегам

Правилом хорошого тону вважається подякувати тих людей, поруч з якими ви працювали всі ці роки – керівництво, колег, партнерів і так далі. І не важливо, що на вашу думку ці люди не внесли великий вклад у розвиток вас як професіонала, все одно варто проявити ввічливість і повагу. Будь-який досвід, яким би він не був, є безцінним, тому весь негатив залиште в минулому і сміливо крокуйте в світле майбутнє.

Не опускайтеся до пліток

Як би вам не хотілося поділитися зі всіма підсумками переговорів з начальством або розповісти щось таке, що ви випадково про нього дізналися, постарайтеся це не робити. Ні в якому разі не роздмухуйте плітки, не починайте інтриги і розбирання, а краще просто оголосіть в колективі про своє рішення піти (але тільки після того, як вирішите всі формальні питання з керівництвом). Це позбавить вас від домислів і осуду з боку колег, а заодно покажете себе відповідальною людиною, на якого можна покластися в будь-якій ситуації.

Метод леди: 6 простых советов для интеллигентного увольнения

Не висловлюйте все, що накопичилося у вас за роки служби

Напевно у вас накопичилося багато питань-побажань-обурення, які ви б з задоволенням висловили б на адресу начальства (або когось із колег), а потім гордо пішли. Експерти закликають вас тримати емоції під контролем і заспокоювати себе тим, що ви все одно йдете, так навіщо ж наостанок псувати враження про себе. Постарайтеся сконцентруватися і спокійно закрити або передати всі поточні справи. Псувати майно, пакостити або відверто мстити теж не варто – це не тільки охарактеризує вас з не найкращої сторони, але і може спричинити за собою адміністративну відповідальність.

Не відмовляйтеся від подальшої співпраці, якщо трапиться щось цікаве

Багато воліють не писати прощальні листи» і піти по-англійськи, однак це дуже недалекоглядна позиція. Адже так про вас забудуть набагато швидше, ніж якщо б ви написали кілька теплих слів та залишили свої контакти, за якими вас можна буде знайти. І якщо раптом у компанії (або у когось з ваших колишніх колег) трапиться цікавий прибутковий проект, де ваші можливості дуже до речі придалися б, вони зможуть швидко знайти. В іншому випадку, «все найцікавіше» пройде повз, тим самим позбавивши вас якихось корисних контактів і перспективних підробітків.

Категорії: ВІДНОСИНИ

0 коментарів

Напишіть відгук

%d блогерам подобається це: