9 прийомів в супермаркетах, про які вам варто знати!

Навіть якщо ви дали собі слово нічого зайвого не купувати в супермаркеті, а взяти тільки необхідне, то не думайте, що вам вдасться просто так обійти всі пастки маркетологів і піти додому з напівпорожніми руками. У гонитві за прибутком продавці давно вже навчилися багатьом хитрощам, що дозволяють виманити у довірливих покупців кровно зароблені гроші. hqwalls.com.ua з’ясував, на які хитрощі йдуть продавці і яким чином їм вдається маніпулювати вашою свідомістю.

9 уловок в супермаркетах, о которых вам стоит знать

Гіпнотична музика

Маркетологи, наприклад, прорахували, що покупця можна «загіпнотизувати» музикою, тому не соромлячись застосовують ці знання на практиці. Так, наприклад, ритмічні композиції будуть змушувати вас робити спонтанні покупки, спокійні – довше блукати між рядами і вибирати більше товару, ліричні – згадувати приємні моменти, ностальгувати і купувати окремі категорії товарів. Наприклад, ви не планували купувати червону сукню, але піддавшись спогадами ви раптом згадали про перше побачення зі своїм обранцем і тут же вирішили прикупити красивий наряд. А до нього на додачу ще туфельки, аксесуари і… відповідний парфум, куди ж без нього? Мета продавців досягнута – ви взяли взагалі не те, за чим прийшли спочатку, та ще й пішли в чудовому настрої, піддавшись приємним спогадам.

Великі візки

Багато супермаркетів навмисно залишають на виході великі візки, а не маленькі кошики. Логіка проста – ви ж не будете котити перед собою порожній візок, вам неодмінно захочеться їго чимось наповнити, тому ви і будете наповнювати до тих пір, поки не опинитеся на виході з горою покупок. Група американських вчених провела дослідження, опитала покупців і з’ясувала, що найчастіше розмір візка і довжина чека взаємопов’язані між собою – чим більше візок, тим більше покупок, відповідно. Багатьом людям просто психологічно не комфортно пересуватися по залу «порожніми», тому вони і набирають ту продукцію, яку спочатку навіть не планували купувати. І ще одне важливе відкриття зробили вчені – чим повніше у вас холодильник, тим більше ви будете їсти. Тому перевірте вміст і подумайте, чи дійсно вам потрібна вся та продукція, що там зараз зберігається, або ви цілком здатні обійтися фруктами, овочами та іншими корисними речами?

Організація простору

Простір у супермаркетах теж організовано з розумом: все гарне й смачне зазвичай розташовується в самому початку, щоб у вас не було спокуси відмовитися від покупок, тому поки ви пробираєтеся до каси через численні відділи, рябіють стікерами «Вигідна покупка» або «Новинка тижня», ви отримуєте купу товарів, які вам не потрібні в даний момент. А запах свіжоспечених булочок просто змушує вас зазирнути у відділ готової продукції, хоча, поклавши руку на серце, вдома ви можете приготувати не менш смачну випічку. Тому перед походом в магазин складіть список обов’язкових покупок і не відхилятися від курсу кидаючи у візок все, що потрапляє вам на очі.

9 уловок в супермаркетах, о которых вам стоит знать

Дата фасування замість дати виготовлення

Багато продавців, навмисно розфасовують товар, не вказуючи на ньому дату виготовлення/виробництва, а ставлять лише дату фасування (та й то не завжди). А за законом, наприклад, на будь-якій продукції повинна бути зазначена дата фасування, термін придатності, вага, ціна за кілограм, вартість цієї упаковки. Тому, щоб випадково не придбати неякісний товар (в першу чергу це стосується тих продуктів які швидко псуються), краще трохи переплатити і вибрати заводську упаковку.

Акції «1+1» або подарунки за покупку

Ще одна хитрість, на яку йдуть маркетологи – пропонують подарунок за певну покупку, або влаштовують акцію, коли платиш за один товар, а другий отримуєш безкоштовно. І покупцеві начебто не потрібні ці речі, але йому здається, що дана акція неймовірно вигідна і її ніяк не можна пропустити. В результаті в його кошику опиняються численні незаплановані покупки замість того, що він хотів придбати спочатку. Таким чином вас просто змушують взяти те, що не потрібно вам в даний момент, а потім ще розповісти про вигідною купівлі всім друзям і знайомим – адже їм теж не можна упустити такий шанс.

Пошук свіжих продуктів

Ні для кого не секрет, що на передній план виставляється та продукція, строк придатності якої вже підходить до кінця, а ось свіжа «ховається» подалі, в глибині полиць. Таким чином, продавці сподіваються встигнути реалізувати товар до закінчення строку придатності, а не списувати його потім з рахунків. Заради цього вони готові навіть знизити ціну і чим ближче підходить термін придатності, тим нижчою може бути ціна на дану продукцію. Тому будьте уважні і вивчайте всю інформацію, зазначену на упаковці. Експерти рекомендують з засторогою ставитися до відділу готової продукції (кулінарії), адже там неможливо перевірити, чи дійсно вам зробили салат зі свіжих інгредієнтів або накришили туди ковбасу, термін придатності якої давно минув? Чи справді в м’ясному пиріжку присутнє м’ясо, а не жили, сало та інші «непотріб»?

Якщо ви насправді стежте за своїм здоров’ям і хочете харчуватися правильно, тоді краще готуйте вдома – там ви напевно будете знати, що саме увійде до складу тієї чи іншої вашої страви. Багато які кулінарні шедеври досить прості в приготуванні і не вимагають навичок шеф-кухаря. Наприклад простий й оригінальний рецепт страви, можна знайти тут.

9 уловок в супермаркетах, о которых вам стоит знать

Сума на ціннику і сума на касі – не одне і те ж

Чи траплялося, у вас таке – на ціннику була вказана одна ціна (припустимо в період акції), а на касі пробили по інший? Що в такому випадку робить більшість людей? Просто платять більшу суму, вважаючи за краще аби не розмінюватися на дрібниці, або сперечання. Цим і користуються продавці, які нібито «забувають» прибрати оповіщення, що акція на даний товар закінчилася і пробивають за більш високою ціною. Чоловіки, до речі, ведуться на цю хитрість набагато частіше, ніж жінки. Дами, які звикли до пошуку вигідних товарів в період розпродажів, відразу виявляють підступ, а от представники сильної статі зазвичай не рахують «копійки» і воліють краще переплатити, ніж розбиратися за переплату.

Все для дітей!

Маркетологи вчасно зрозуміли, що акцент варто робити саме на маленьких покупців. Адже навряд чи якийсь батько відмовить своєму улюбленому чаду, якщо тому раптом закортить отримати нову іграшку, шоколадку і інші дитячі радощі. Ні, звичайно, можуть знайтися такі сміливці, але під натиском дитячих сліз у підсумку здаються навіть найстійкіші батьки. До того ж, покупців з малюками набагато простіше «обрахувати» на касі, наприклад, пробивши дешевий товар за ціною дорогого. Ці жінки навряд чи будуть звіряти здачу і чеки, тому що вся її увага буде прикута до малечі. А якщо вже вона і вирішить перевірити інформацію по чеку, то зробить це в спокійній обстановці свого будинку, а при виявленні якоїсь помилки навряд чи відправитися на розбір в магазин – у неї просто немає на це часу і сил. Це, звичайно, спрацьовує не у 100% випадків, але більшість покупців обраховують саме так.

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:

Добавить комментарий