А як би ви відповіли на питання «чи любите ви свою роботу? Енергійно закивали головою на знак згоди і з ще більшим ентузіазмом взялися б розбирати справи? Або пішли б у філософські роздуми про те, що це всього лише джерело заробляння грошей і любити її не обов’язково? hqwalls.com.ua поспілкувався з HR-фахівцями і з’ясував основні секрети, які буквально змусять вас закохатись в те, чим ви займаєтеся.
5 простых советов, которые помогут вам полюбить свою работу

На роботу як на свято!

Останнім часом офісний дрес-код настільки спростився, що спортивними штанами, об’ємними светрами, костюмами піжамного типу та іншими трендовими речами вже нікого не здивуєш. Але постарайтеся все ж не забувати, що ваш зовнішній вигляд здатний сказати про вас набагато більше, ніж ви того хотіли. Експерти нагадують, що бажання завжди бути на висоті є потужним стимулом для натхнення і творчого підйому. До того ж ніщо так не піднімає настрій, як захоплені погляди колег або компліменти від начальства (або і те, і інше одночасно).

Поважайте і цінуйте своїх колег

В сучасному світі людина набагато більше часу проводить в офісі, ніж в стінах рідного будинку або на зустрічах з друзями. Тому потрібно створити навколо себе такий мікроклімат, щоб і вам, і іншим співробітникам було не тільки приємно перебувати разом, але і комфортно працювати. Це не означає, що ви повинні набиватися в друзі до всіх людей, з якими стикаєтеся з обов’язку служби. Просто постарайтеся бути милим і привітним — цього цілком достатньо. Це допоможе вам стати набагато успішніше і заручитися підтримкою колег у разі виникнення будь-яких неприємних ситуацій. Крім того, вони зможуть вас «прикрити», якщо вам раптом знадобиться кудись відлучитися або присвятити час вирішення не зовсім робочих питань. Але це можливо лише в тому колективі, де працівники цінують і поважають один одного.

5 простых советов, которые помогут вам полюбить свою работу

Згадайте себе, коли ви тільки приступили до своїх обов’язків

Щоб відчути натхнення і відчути приплив сил, спробуйте пригадати свої відчуття, коли ви тільки прийшли в цю компанію. Пам’ятаєте? Напевно у вас горіли очі, вам було все цікаво і хотілося швидше зробити щось дійсно корисне, що змогло б позитивно позначитися на розвитку компанії і посунути вас по службі. Експерти рекомендують частіше відроджувати в собі ту ейфорію від перших тижнів на новій роботі і знайти свою мотивацію до нових ідей та бажання розвиватися. У цьому випадку завдання вже не будуть здаватися вам рутиною і ви зможете знову радувати керівництво своєю невгамовною енергією.

Налаштовуйтеся на командну гру

«Один в полі не воїн» діє не тільки (навіть не стільки) у звичайному житті, скільки на роботі. Не применшуючи ваших заслуг, можна з упевненістю сказати, що якщо би ви діяли в команді, то досягли б набагато більш вражаючих результатів. Тому не варто брати всі обов’язки на себе лише тому, що вам здається, ніби ви набагато краще впораєтеся з поставленими завданнями, ніж будь-хто з колег. Насправді експерти радять довіряти людям і не боятися перекладати на них частину завдань, адже в цьому випадку у вас звільниться час, який ви зможете витратити на більш цікаві речі. І навіть якщо ваше уявлення про обов’язки відрізняється від думки керівництва, вам варто разом визначити правильний напрямок діяльності і спільними зусиллями вивести свою компанію на лідируючі позиції. І не потрібно думати, що при командній грі ваші заслуги залишаться непоміченими — навпаки, це не тільки зміцнить ваші позиції в колективі, але і виставить у вигідному світлі перед начальством.

5 простых советов, которые помогут вам полюбить свою работу

Не зациклюйтеся тільки на роботі

У людей, які отримують справжнє задоволення від своєї роботи, є ще багато захоплень, яким вони віддаються з не меншою пристрастю, ніж своїх безпосередніх обов’язків. Тому якщо ви стали помічати, що повертаєтеся додому «без задніх ніг» і все, що вам потрібно, щоб вас взагалі ніхто не чіпав, тоді не дивуйтеся, якщо через якийсь час вам набридне не тільки сама робота, але і все, що з нею пов’язано. Щоб не перегоріти раніше часу, постарайтеся навчитися «перемикати режими» (особливо це актуально для тих, хто постійно знаходиться в стані авралу) і знаходити час на спілкування з друзями та рідними, на відпочинок або на свої улюблені заняття важко. Тоді ви будете менш схильні до стресу і знову навчитеся отримувати задоволення від своєї професії.


Напишіть відгук

%d блогерам подобається це: